(iOS) Knights of Pen \u0026 Paper 2, Pixel RPG, Retro Game koder oändlig resurs
Mar 1, 2022 10:19:58 GMT
Post by dwometranabal on Mar 1, 2022 10:19:58 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Knights of Pen \u0026 Paper 2, Pixel RPG, Retro Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Knights of Pen \u0026 Paper 2, Pixel RPG, Retro Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder oändlig resurs ▞▞▞
▞▞▞ Knights of Pen \u0026 Paper 2, Pixel RPG, Retro Game 2022 version ▞▞▞
Knights of Pen & Paper 2, Pixel RPG, Retro Game Role Playing tcjj
Det här spelet måste verkligen vara en betalapp. Deras montering är fruktansvärd. Att flytta från en stad till en annan kostar guld, att återuppliva en karaktär kostar guld. Jag fortsatte att ha en karaktär som blev nedslagen i en cykel trots att min tank hade tillräckligt med hot, och vid det här laget kostade det 650 guld att återvinna. Jag tjänar cirka 50-100 guld per möte så det är en oändlig cykel av slipning när en dps går ner . Jag har fått nog. Jag skulle betala för diamanter men det är som att mata in kvarter i en arkadmaskin. Oändlig cykel. Skicka vidare detta.
Det är en trevlig upplevelse, till skillnad från andra spel är detta som annonserat och är väldigt roligt. Ja, det kan vara grinigt och ja, det finns mikrotransaktioner, men spela tillräckligt länge och du kan hitta sätt att ha kul kring dessa olägenheter. Du kan till och med låsa upp fler berättelseuppdrag om du spelar dagligen till skillnad från andra.
Jag är ett stort fan av originalet. Det här känns som en fantastisk uppföljare. Det känns som att det finns några för många i butiksinköpsområden men det verkar så fett att de inte är nödvändiga att avancera.
När jag lanserade spelet online fungerade spelet korrekt. Men när det lanserades offline, uppstod ett problem. Skärmen kan ha kraschat och når aldrig huvudmenyskärmen. Jag vill bara fråga. Är det sant att spelet alltid är online att spela? Google play kategoriserade det som offline. Om alltid online hoppas jag att nästa uppdatering kan spela den offline
KEK
Kostnadsförhållandet är galet. Det kostar 17k att lägga till en spelare till bordet men du får 50-200 för de flesta strider? Statistiken är också helt ur proportion, jämfört med konsolens ungefär 100 till 1 i både statistik och skada. Inte säker på varför de överdrivna siffrorna men det är lite frustrerande.
trevlig! men skulle vara trevligt med möjlighet att köpa spelet istället för gratisutgåvan
Jag får inte chansen att titta på videos för ädelstenar och varje fängelsehåla förutom den första är obscent svårt. Mina hjältar dör regelbundet och lägger till den orimliga kostnaden för återuppståndelse får du ett skitshow av frustration som är tillräckligt illa för att få mig att vilja bränna paradoxens kontor till grunden. Jag överdriver min ilska men inte omständigheterna kring den. Jag avinstallerar, slösa inte bort din tid och spara definitivt dina pengar.
Trevligt spel, skulle kunna skippa mer av ptw men men
Det är ett okej spel, men ENDAST okej. Betalväggen är nästan oöverstiglig. Slipning ensam kommer inte att skära det. Du kommer aldrig att kunna uppgradera din utrustning på det sättet. Ditt sällskap kommer att dö först, och du kommer att förlora alla dina mynt genom att återuppliva dem. Om det inte var illa nog är köpen i appen inte mycket bättre. Det maximala myntköpet ger dig inte ens tillräckligt för att köpa en av de högsta redskapen eller ingredienserna. Som ett resultat kommer detta spel att bli dyrt **snabbt**. Det finns ingen betalversion nu...
Just nu ligger det mesta innehållet bakom en GIANT betalvägg, eftersom det inte finns något sätt att slipa spelets premiumvaluta (diamanter). Annat än det njöt jag av att spela det, och kommer förmodligen att hämta det igen om de lägger till ett sätt att låsa upp DLC som inte innebär att betala över $50.
Härligt värre!
Om du gillar dnd och letar efter ett sätt att klara de slumpmässiga 5 minuters luckor i ditt schema så är det här. Min enda begäran är fler utfyllnadsuppdrag under de första nivåerna eftersom jag aldrig har tagit mig förbi storstaden utan att dö som en miljard gånger och behöva använda den ena personen som överlevde för att mala de andra tillbaka till livet
Knights of Pen & Paper 2, Pixel RPG, Retro Game Roolipelit lao
Mjukt utelåst från min nivå 25-fest efter att de dog i den sista uppdragskampen utan fler erfarenhetsförluster. Spelet kräver i grunden att jag spenderar pengar för att fortsätta, jag har inget emot om det är för att göra min fest bättre men att hålla min sparade lösensumma är skräp. Jag njöt och var villig att förbise de billiga sätten som spelet ger dig för att försöka få dig att spendera irl-pengar, men nu kan jag inte ens spela det även om jag skulle vilja.
Rolig
Jag spelade det här då jag fastnade i skogen eftersom jag inte har tillräckligt med diamanter, det är svårt att hitta en. Du kan titta på en annons för att få en gratis diamant. Det är det. Jag gillade det inte nu att det lönar sig att vinna jag att du försöker tjäna pengar Och det är okej, men du överdriver det eftersom mycket av det här spelet kostar ädelstenar/diamanter så tänk på detta😊
Knights of Pen & Paper 2, Pixel RPG, Retro Game Rollenspel chn
Som någon som älskar tabletop rpg's (särskilt d&d 5e). Jag kan säga att det här är ett fantastiskt spel att fördriva tiden med. Det låter dig också min-maxa din fest. Ge det ett försök. Det är ingen skada att prova.
Spelet är okej, även om det känns som om det inte är ordentligt balanserat. Jag kan gå in i ett uppdrag två nivåer under mig och få min röv sparkad av fiender som får konstanta kritiska träffar och ger enorm skada, plus ett tillstånd. Jag får knappt någon anständig utrustning för min nivå heller. Men mitt största klagomål är att jag har öppnat mina kistor, två gratis och en av de 175 diamanter som garanterar en legendarisk, och fick inga av mina föremål eftersom jag inte visste att öppna dem i menyn skickar dem till glömska.
Anständigt Förutom att tigga pengar
Överlag mycket bra. Jag tycker om en bra rpg som jag kan spela när jag är på språng. Vanligtvis mycket snabba strider. Du kan för det mesta justera svårighetsgraden om du vill ha en utmaning och det är lätt att ta upp.Det är en förvånansvärt rolig och djupgående turbaserad RPG. striden är rolig och givande, och interaktionerna är roliga och unika. den har so.e-startpaket, men vad förväntar du dig av ett gratis mobilspel? totalt sett 9/10 En mobilklassiker genom tiderna.
Som många har sagt är det buggigt. Jag älskar den tidigare versionen och jag såg verkligen fram emot den här. De har inkluderat mycket lön för att vinna alternativ. Vilket jag inte nödvändigtvis ogillar, jag försöker att inte använda dem. Den berättar om och om igen att filerna är osynkroniserade. Jag är på en plats där internet är fläckigt men jag tycker att det här spelet borde kunna spelas helt offline. Om det finns ett sätt att göra det så skulle jag göra det. Bra RPG men behöver finjusteras.
Lite grinigt ibland, men ändå helt värt det!
Mycket rolig skildring av hur det är att spela DND, presenterad som en klicker-RPG. Progression verkar trevlig, men att behöva betala guld för att resa är inte bra. Speciellt när det pingisar dig fram och tillbaka.
Medan spelet är gratis att spela och väldigt roligt. Framstegen är mycket långsamma och malande. Nivån på motståndarna är mycket högre än spelaren även efter timmars malande. Om du lämnar en fängelsehåla eller uppdrag och kommer tillbaka för att besegra den efter att ha stigit upp i nivå, verkar det som att nivån på fienderna också har ökat så att du aldrig kan vinna.
ett fantastiskt spel som jag betalade för innan gratis. hade alla klasser. blir gratis, förlorar alla klasser och möbler. önskar att jag bara kunde få tillbaka mina pengar nu. det känns som att jag var shaft för att jag stödde det här spelet... bra annars, men ja, bara två stjärnor orsakade det. inte ett bra val från deras sida.
Var en gång bra, tills spelet blev freemium och utvecklaren introducerade premiumvaluta. Nu är det bara ännu en företags girighetsfest som rov på valar och invalider. För att göra saken värre har alla som fått sin sparade data raderad (som jag själv) nu inget annat val än att betala orimliga priser för att låsa upp innehåll som de tidigare tjänat in i spelet gratis. Affärsmodellen är 100 % girighet över spel. Rekommenderas inte. Köp den första om du verkligen gillar den här spelstilen. Dessa utvecklare var ärliga.
Extremt straffande på det mest olustiga sätt. Mängden guld du får kontra mängden guld som krävs för att återuppliva någon, i kombination med den magra bonusen för att slåss mot fler monster på en gång, avskräcker kraftigt risktagande. Dessutom har jag aldrig märkt någon nackdel med att bli överfallen, så den bästa "strategin" är att bara sova mellan varje möte och hoppas att du hamnar i bakhåll så att du inte behöver gå igenom det tråkiga att manuellt sätta upp en kamp.
Ett roligt spel att spela, men ekonomin i spelet är hemsk. Du kan köpa ett föremål på fel ställe för 48 000 och sedan sälja det för ynka 300. Uppdragets belöningar skalar inte ALLS bra. Ett uppdrag på nivå 18 gav mig en dolk, något du enkelt kan få på nivå 1. Inköp i appar är löjliga. Allt kostar uppemot $10 för något som du inte behöver skapa. Bara ett annat spel som inte förstår ordet MICROtransaction. Det finns fler problem men jag fick slut på utrymme.
tvinga dig till en låg nivå för att försöka få dig att slösa bort pengar. njöt verkligen av det fram till nivå 12, då blir allt obalanserat. ständigt en kortsluten av enstaka monstermöten på samma nivå. och återuppståndelsepriset är så högt. nu maler jag ännu mer bara för att komma tillbaka till full fest. blev tråkigt och frustrerande överflödigt.
Fantastiskt spel, men det skulle vara trevligt om det inte fanns en stor raderingsknapp som raderar hela din kampanj. Vet inte om jag bekräftade av misstag, men jag förlorade mitt startköp för 5 USD också.
"Återställ köp" fungerar inte. Jag brukade spela spelet för några år sedan men tog bort det efter att ha spelat om flera gånger. Jag laddade ner igen eftersom det nu finns nytt innehåll, vilket är bra, men funktionen för återställning av köp fungerar inte så nu har jag inte de 5 extra karaktärerna jag betalade riktiga pengar för. Det nya extrainnehållet är spännande, men att inte ha det jag redan betalat för är inte värt att köpa mer innehåll. Det finns inget stöd för detta på företagets hemsida och jag har inte fått några svar på mina e-postmeddelanden.
ett väldigt roligt och intressant spel, en bra uppföljare till det första med mängder av nya tillägg i spelet. Ingen lön för att vinna och mycket roligt!! (:
Verkar vara ett bra spel för en tidsdödare. Rng har inte varit snäll mot mig och jag ogillar starkt det faktum att du måste betala för att resa och när du återuppstår är du på 0 liv, så du måste konsumera föremål för att läka upp. Spelet "gör" bara att du betalar RL-pengar, annars är det irriterande att gå framåt.
Awsome!
De gjorde bara spelet svårare genom att göra föremålen 5 gånger dyrare än de var tidigare. Och vanligtvis när hela mitt sällskap dör och jag inte har tillräckligt med guld för att få tillbaka dem, säger det fortfarande till mig att jag kan ta tillbaka dem och återuppstår mig inte vid spawn point village. Kan någon hjälpa?
Det här spelet är ospelbart skräp. Den är designad för att vara hemsk och tvinga dig att spendera pengar.Det är synd eftersom rpg-elementen gjorde mig exalterad över att bygga mitt lag och sedan insåg jag sakta att det här spelet inte var byggt för att kunna njutas. Vänligen stödja inte denna utvecklare. Ger 5 stjärnor så att den här kommentaren inte raderas.
spelet är beroendeframkallande och roligt och känns så mångsidigt, men kostnaden för att återuppliva karaktärer är galen. även efter cirka 7 timmars spel går det inte förbi logotypskärmarna och jag har förlorat alla mina sparade data. Jag avinstallerade och försökte igen men det fungerar inte ens nu.
Spelet fick mig att fastna för det på grund av dess D&D-element. Hade verkligen roligt att spela spelet tills mina karaktärer nådde en hög nivå. Det är ganska frustrerande att karaktärerna bara litar på guld för att återupplivas – speciellt om du inte har tillräckligt med guld. Det skulle ha varit bättre om återupplivning bara var en låååång nedräkning med möjligheten att använda guld för att återuppliva än hur det är nu. Jag skulle köpa förpackningar för att få tillräckligt med guld. Men det får mig att känna att det här spelet är en cashgrab. Skam.
Riktigt roligt spel
Lägg till mer innehåll
Bra, avslappnad start genom de första få lvlerna. Hoppas på att se någon form av permanent nytta av tillgängliga premiumartiklar. Hittills verkar allt att spendera pengar på att jag skulle byta ut det så småningom, så jag är F2P för nu.
Idle Summoner : Grand Battle Rol ijro etiladigan kxx
Jag avinstallerar, det är för buggigt. Dagliga kistor fungerar inte, att låsa upp recept fungerar inte. Jag är glad att jag inte spenderade pengar. 3* för potentialen, och om du bara vill ha snygg grafik medan du maler i timmar
Ett fantastiskt spel. allt med det är roligt och roligt. MEN. Anledningen till att jag ger den en 2/5 är för att dlc:erna och upplåsning av andra karaktärer är extremt dyrt. Som $10 för en dlc. Jag spelade faktiskt det här spelet för två år sedan och i spelet kunde du köpa dlc med guld. Vänligen ta tillbaka den till 1:a upplagan men gör den mängd guld som behövs för att köpa en dlc mycket mer.